2012. március 11., vasárnap

Megvádoltak azzal, hogy Szcientológus vagyok

2 napja azzal vádolnak az interneten, hogy szcientológus illetve, rövidítve szci vagyok, mivel rámutattam arra, hogy a HVG csúsztatásokkal és könnyen bizonyítható hazugságokkal teli cikket közölt egy orvosról, Dr. Lenkei Gáborról.

Egyelőre nem sok mindent tudok erről a dologról, amivel többen vádolnak (főként Bonyai Péter blogján - Bonyai Pétert láttam a HírTV egyik műsorában, s mivel egyik szava ütötte a másikat az interjúban, így én egyetlen szavát sem veszem komolyan), de ez arra indít, hogy személyesen megvizsgáljam ezt a szcientológiát. Annyit tudok, hogy a szcientológia vallási mozgalom, pár híradást itt-ott láttam, de egyelőre többet nem tudok.

Így úgy döntöttem, hogy szerzek pár szcientológia könyvet, és elolvasom őket, valamint keresek néhány szcientológust, akit kikérdezhetek.

Ha végeztem a kutatással, közzéteszem, amit találtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése